پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انشاء در مورد کلاغ
نوشته شده در جمعه 23 آبان 1394
بازدید : 260
نویسنده : فرشاد سلطانی

به نام خدا 

 

  من انشایم را با نام خدا شروع می نمایم . از نشانه های قدرت خداوند آفرینش موجودات شگفت انگیز است که یکی از آن ها پرندگان هستند.

   از ویژگی کلاغ ها این است که در مناطق سرد ،یخ زده ،کوهستان ها ،دست ها ، مزارع و شهر ها می توانند زندگی کنند .

   کلاغ ها انواع گوناگونی دارند مانند: زاغ درختی ، زاغ کوهی ، زاغ نوک قرمز ، زاغ سبز جاوه ، زاغ سبز بو نئو ،زاغ آبی تایوان و...

 

 

کلاغ ها در سراسر جهان به استثنا ی قطب جنوب پراکنده شده اند .

 

   بدون تردید کلاغ‌ها یکی از باهوش‌ترین موجودات روی زمین هستند. واقعیت این است که آنها حتی از طوطی‌ها، جغدها و دیگر پرندگان شکاری هم باهوش‌تر هستند. دانشمندان پس از انجام آزمون‌های مختلف هوش روی سگ‌ها، گربه‌ها، خوک ها ،کلاغ ها متوجه شدند کلاغ های نسبت به سایر ین موفق تر عمل می کنند.

 در سال 2004 تحقیقات نشان داد که کلاغ‌ها حتی از شامپانزه‌ها نیز باهوش‌تر هستند. مغز کلاغ‌ها نسبت به دیگرگونه‌های پرندگان نسبتا بزرگ‌تر و تکامل یافته است.

   جالب است بدانید آناتومی مغز کلاغ تا حدودی شبیه مغز انسان‌هاست. زبان کلاغ یک زبان واقعا پیچیده است و هر صدای قار قار معنی متفاوتی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد برخی از اصوات آنها هشداردهنده ، برخی تقلید صدا از سایر جانداران و برخی هم در ارتباط با وقوع یک اتفاق خاص است.

  قابلیت به خاطر سپردن چهره انسان‌ها: بار دیگر که از کنار کلاغ‌ها رد شدید، سعی کنید صورت ظاهری آنها را به خاطر بسپارید. آیا واقعا می‌توانید چند دقیقه بعد یک کلاغ را از میان چند کلاغ دیگر تشخیص دهید؟ اما به خاطر داشته باشید که عکس این مورد صادق است. هر یک از کلاغ‌هایی که شما از کنار آنها رد شده اید، بی‌تردید چهره شما را به یاد دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: انشاء , کلاغ , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد